Thursday 16 December 2010

Membongkar Gerakan Rahsia Yahudi!


"Kadang-kadang orang Islam berkata, tipu daya musuh sangat hebat tetapi apa yang patut kita ingat ialah tipu daya itu bukannya muncul pada hari ini atau kelmarin, ia telah pun muncul sejak 14 kurun yang lampau yakni semenjak agama Islam diturunkan."
-Sayyid Muhammad Qutb

Assalamualaikum kepada saudara-saudaraku yang tercinta. Apa yang ingin dibincangkan di ruangan ini pada hari ini ialah berkenaan helah & tipu daya Yahudi ke atas kita. Ini bukan sesuatu yang boleh dipandang enteng. Dengan kehendak ALLAH jugalah pembongkaran ini bisa dilaksanakan.

Pernahkan saudara
saudari mendengar tentang organisasi Freemason? Illuminati?

Pernahkah saudara saudari tertanya-tanya dari manakah datangnya
simbol 'peace'?

Tahukah saudari apakah muslihat di sebalik matawang Dollar?

Tahukah saudari tentang muslihat terancang di sebalik
peristiwa 11 September 2001 ?


Hari ini mari kita sama-sama membongkar kezaliman Yahudi jahannam itu! Kerana sampai bilakah mesti kita biarkan anak-anak Palestin menangis kerana kejahilan kita sendiri??
Moga dengan ilmu yang secebis ini dapat membantu membuka mata hati kita semua sebagai saudara se-Islam dan tanggungjawab kita...

Subjek perbincangan ini terlalu 'complicated'. Maka ia perlu dibincangkan secara sistematik dan teliti supaya mudah difahami.


1) APA ITU FREEMASON?









Freemason ialah satu pertubuhan rahsia Yahudi yang telah wujud sejak 1000 tahun yang lalu. Matlamat penubuhannya ialah untuk menjatuhkan umat Islam secara terancang. Mereka sangat komited kerana pendeta-pendeta Yahudi terdahulu telah dapat meramal tentang kebangkitan Islam pada akhir zaman. Tempat pertama ia bertapak dipercayai di London.

Ahli Freemason di seluruh dunia dianggarkan seramai 5 juta orang. 2 juta orang berada di Amerika.

'G' dalam logo Freemason dipercayai merujuk kepada Great Pyramid iaitu lambang simbol gerakan rahsia Yahudi terbesar di dunia iaitu ILLUMINATI. Secara ringkasnya, elemen-elemen yang terdapat pada logo merujuk kepada ketekunan, kebijaksanaan dan kepatuhan ahli dalam mencapai misi yang ditetapkan oleh Grand Master dalam Freemason.

Freemason juga terdapat di Malaysia. Kehadirannya bermula sejak kedatangan Stamford Raffles di Singapura. Antara lodge-lodge yang dibuka di Semenanjung Malaysia ialah :-

1. Klang, Selangor.
2. Jalan Abu Bakar, Johor Bahru.
3. Jalan Utama, Georgetown.
4. Lodge Fidelity, Kuala Lumpur.

dan banyak lagi. (Sila lihat laman web Freemason Malaysia: http://www.dglea.org

Freemason dengan mudah bertapak di seluruh dunia kerana peranannya yang berselindungkan aktiviti kebajikan.

Freemason dan Illuminati adalah organisasi yang berasingan tetapi mempunyai misi yang sama.
Semoga Allah mengizinkan saya untuk terus mencoret di sini pada post seterusnya berkaitan Illuminati. Insya-Allah, kita sama-sama sebarkan supaya umat Islam tidak terus ditipu oleh Yahudi Jahannam itu!!!

Oleh itu, kita perlu sama-sama menyahut seruan Allah dalam wahyuNya yang pertama, Surah Al-'Alaq:1, yang bermaksud; "Bacalah. Bacalah dengan nama TuhanMu..."
Begitu penting sekali untuk kita MEMBACA agar usaha kita BERJAYA!


ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!!



No comments:

Post a Comment